KrF Kristelig Folkeparti

Tekststørrelse: a a a

02.08.2012 11:21

KrFs vervekampanje er igang

Bli med du også og verv flere medlemmer til KrF. KrFs verveaksjon er igang, der KrF'ere fra hele landet engasjerer seg, og de som verver flest kan vinne fine premier. Bli inspirert av denne videoen med Knut Arild Hareide som også deltar.

Knut Arild verver medlemmer

Er du interessert i å være med å verve flere medlemmer til KrF? Du kan starte vervingen selv eller ta kontakt med ditt lokallag eller fylkeslag for å høre mer om hvordan du kan bidra.

Vinn vervepremier!
Blant alle som verver trekkes det hver måned ut 10 personer som får en gave. Den enkeltperson som verver flest medlemmer under verveperioden mottar en diplom, samt en reise for to til Stortinget og lunsj/middag med KrFs partileder/generalsekretær. I tillegg har fylkeslagene egne vervepremier.

Husk at du som verver må registreres for å kunne være med i trekningen.

Materiell til vervekampanjen:

Send en SMS eller et av vervebrevene til noen du tror kan tenke seg å bli medlem. Følg opp brevene ved å ringe vedkommende en uke etter for å høre om de ønsker å bli medlem. Vervelappene har informasjon om alle de ulike måtene man kan bli medlem på, og nye medlemmer kan også fylle ut sin informasjon direkte på lappen og sende til KrF.

Mange sosiale sammenhenger du er i er en god anledning til å verve nye medlemmer. Bruk gjerne også ditt nettverk i sosiale medier, som for eksempel Facebook, til å spre informasjon om hvorfor man bør bli medlem om hvordan man gjør det.

Måter å registere nye medlemmer:

KrFs nettside: www.krf.no/bli-medlem

SMS: Nye medlemmer sender kodeordet KrF og e-postadresse til 26112

Vervelapper: Send utfyllte vervelapper til fylkeskontoret eller til landskontoret

Husk!! Det er viktig at nye medlemmer registerer fullt navn, adresse, fødselsdato, telefonnummer og e-postadresse

Lykke til med en viktig kampanje for et styrket parti!

Vedlegg: