Rogaland KrF

Bilde fra fylkesårsmøte i Rogaland KrF 2024

Vedtatte resolusjoner på fylkesårsmøte

110 delegater fra hele fylket var samlet til fylkesårsmøte på Sola i helga. Årsmøtet vedtok tilsammen 8 resolusjoner, les dem her:

Fylkesårsmøte 2023

Fylkesårsmøte Rogaland KrF 2024

Fylkesårsmøte for Rogaland Kristelig Folkeparti starter fredag 16. februar og varer til lørdag 17. februar 2024 på Quality Airport Hotell, Sola. Fylkesårsmøtet samler rundt 130 delegater fra alle våre 22 lokallag, fra fylkestingsgruppen, fra KrFUs fylkesstyre og lokallag og fra KrF Kvinner. Flere av våre æresmedlemmer deltar også.

Siri Bloch Lindtveit

Forslag til ny fylkesledelse for Rogaland KrF

Valg- og nominasjonskomitéen har lagt frem innstillingen på ny fylkesledelse for Rogaland KrF til fylkesårsmøtet 16. – 17. februar 2024 der Siri Bloch Lindtveit, May Synnøve Rygh og Andreas Bjorland er foreslått som ny ledertrio i Rogaland KrF.

Et ansvarlig budsjett med mange gode KrF-gjennomslag

Det er dyrtid, og det merkes også for fylkeskommunene. Når regjeringen i tillegg kutter over 60 mill.kr i pengene vi får fra staten for å drifte kollektivtransporten i fylket, blir vi tvunget til å gjøre vanskelige prioriteringer. På tross av dette har KrF fått mange gode gjennomslag i budsjettet som ble vedtatt i fylkestinget 12. desember.

Høstkonferanse Agder - Rogaland

Høstkonferanse Rogaland og Agder KrF/KrFU

Bli med på Høstkonferansen 2023 til KrF og KrFU i Agder og Rogaland. Dato: 27.-28. oktober 2023. Sted: Rosfjord strandhotell, Lyngdal

KrF, Høyre, Frp, V