Ledige stillinger i KrF

Kristelig Folkepartis stortingsgruppe søker politiske rådgivere og traineer
Stortingsbygningen

Utlyst 04.02.2019

KrFs stortingsgruppe søker to politiske rådgivere. Vi trenger nå rådgivere først og fremst innen områdene helse og omsorg, utdanning og forskning og familie og kultur. Også andre politiske områder vil være aktuelle.

De to rådgiverne som nå skal ansettes tilbys fast ansettelse. Snarlig tiltredelse ønskes.

Kristelig Folkepartis stortingsgruppe består av 8 representanter og 12 ansatte. Vi søker til vårt arbeidsfellesskap politiske rådgivere som kjenner godt til norsk politikk, har gode skriftlige og muntlige formuleringsevner, er effektive og har god arbeidskapasitet. Vi har behov for politiske rådgivere som kan jobbe både selvstendig og samarbeide godt. Faglig innsikt og styrke vil vektlegges, men ikke minst vil politisk teft bli etterspurt.

For interesserte kandidater med kunnskap om og et engasjement for KrFs politikk, kan stortingsgruppen tilby interessante utfordringer i et arbeidsfellesskap preget av mye godt humør og høyt tempo. Vi trenger fleksible ansatte som lever godt med tidvis høyt arbeidstrykk. Vi forsøker også å gi fleksibilitet tilbake. Vi kan tilby gode feriebetingelser.

Den som ansettes må kunne arbeide i samsvar med partiets verdigrunnlag og program.

Lønn etter avtale.

Kvinner oppfordres til å søke.

Søknadsfrist: 20. februar.

Forespørsler om stillingene kan rettes til sekretariatsleder Dag Ivar Belck-Olsen, tlf. 23 31 33 85 / 924 28 382. Søknad med CV sendes til dag.ivar.belck-olsen@stortinget.no eller til Kristelig Folkepartis stortingsgruppe v/Dag Ivar Belck-Olsen, Karl Johansgt. 22, 0026 Oslo

Vil du jobbe som trainee for KrF i valgkampen 2019?

KrFs stortingsgruppe søker to traineer i 100 % stilling som vil jobbe for stortingsgruppen i perioden 15. juni – 15. september. Mulighet for å kunne begynne allerede fra slutten av april, eventuelt i deltid. Les hele utlysningen her.